COMFORTEL sp. z o.o.

Nazwa firmy: COMFORTEL Sp. z o.o.
Adres: ul. Dojazdowa 9b, 43-100 Tychy Logo_3W
Telefon: +48 32 218 02 80
fax: +48 32 218 02 99

E-mail: biuro@comfortel.pl

Prezes: Łukasz Wojcieszkiewicz

Osoba do kontaktu: Anna Bocheńska

http://www.comfortel.pl

 

Profil firmy:

Istniejemy na rynku od 1994 roku. Śledząc nieustannie nowe trendy i możliwości technologiczne dostarczamy profesjonalne rozwiązania telekomunikacyjne i informatyczne dla wielu sektorów gospodarki. Łączymy wieloletnie doświadczenie z wysoką jakością.

Jesteśmy polską firmą, ale współpracujemy z wieloma renomowanymi, zarówno światowymi, jak i krajowymi markami.

Jednak sekretem naszego sukcesu pozostają niezmiennie ludzie. Zgrany zespół, doświadczonych specjalistów pozwala nam tworzyć zaawansowane rozwiązania na miarę potrzeb.

 

Oferta:

  •  WYTWARZANIE OPROGRAMOWANIA
    • – wspierającego zarządzanie relacjami z klientem (CRM);
      – klasy BSS/OSS wspierające procesy biznesowe związane z usługami o charakterze cyklicznym;
      – bilingowego dla rozliczania usług;
      – służącego masowej dystrybucji informacji;
      – MVNO / MVNE dla operatorów telekomunikacyjnych (CATV, ISP);
      – integrującego ww. systemy z zewnętrznymi rozwiązaniami informatycznymi;
  • USŁUGI
    • – dostarczanie rozwiązań informatycznych wg indywidualnych wymagań- doradztwo i projektowanie systemów teleinformatycznych;
      – wdrażanie systemów teleinformatycznych, m.in.: instalacja, konfiguracja, testowanie, włączenie do eksploatacji;
      – integracja środowisk aplikacyjnych i środowisk teleinformatycznych;
      – wsparcie techniczne;
      – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
      – szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji systemów teleinformatycznych;
  • DOSTAWA SPRZĘTU I TECHNOLOGII
    • – rozwiązania serwerowe i wyposażenie stanowisk komputerowych;
      – urządzenia sieci LAN i WAN (także w technologii SDH);
      – urządzenia transmisyjne w technice optycznej i radiowej;
      – centrale telefoniczne w technologii cyfrowej / VoIP, aparaty telefoniczne;
      – dźwiękowy system rozgłoszeniowy;
      – systemy rejestracji rozmów telefonicznych;
      – bramy medialne (SMS, Voice, GSM, E-mail, fax);
      – oprogramowanie systemowe (ORACLE, MS Windows, VMware, itp.).